tag:blogger.com,1999:blog-8797494612154151864.post4723911802605777576..comments2023-04-03T13:17:35.252+03:00Comments on Σύνδεσμος Ελλήνων Εξελικτικών Επιστημόνων: Τρίτο απόσπασμα από το βιβλίο του Μ. Καλόπουλου "Το θέατρο της σωτηρίας" (σελ. 498-520)Θεόδωρος Ι. Βαρδάκαςhttp://www.blogger.com/profile/10556241419616959660noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-8797494612154151864.post-80947779443849213062010-08-02T11:27:08.943+03:002010-08-02T11:27:08.943+03:00Λυπάμαι για τη διπλή καταχώριση του σχολίου.Το πρό...Λυπάμαι για τη διπλή καταχώριση του σχολίου.Το πρόβλημα ήταν στο blogspot που δεν έπαιρνε το προφίλ μου στο wordpress. Το σχόλιο δημοσιεύτηκε δις επειδή κατά την πρώτη δημοσίευση ως "ανωνύμου" μου έδωσε την ένδειξη ότι δεν δημοσιεύτηκε. Οπότε, σκόπιμο είναι να σβήσετε τη 2η όμοια δημοσίευση.<br />(θα δοκιμάσω μήπως αναγνωρίσει τώρα το προφίλ)<br />antrikos.wordpress.comAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8797494612154151864.post-56496038997406676132010-08-02T11:22:22.406+03:002010-08-02T11:22:22.406+03:00Πολύ ευφάνταστη ανάλυση,στηριζόμενη μόνο σε εικασί...Πολύ ευφάνταστη ανάλυση,στηριζόμενη μόνο σε εικασίες για ένα πρόσωπο που μπορεί και να μην υπήρξε ποτέ.Η ανάλυση αποτελεί μόνο εικασία και το κυριότερο,όσο κι αν δεν της φαίνεται,είναι φιλοχριστιανική,προσπαθεί ν' αποδείξει δηλαδή ότι ο Ιησούς υπήρξε και αναστήθηκε έστω και με μπαγαποντιά.Αναγνωρίζει δηλαδή τα Ευαγγέλια ως ιστορικά κεί-μενα και όχι ως θρησκευτικά - φιλοσοφικά - λαογραφικά,όπως αναγνωρίζονται ακόμη κι από τους συντηρητικούς θεολόγους.<br />Πρώτα - πρώτα,τίθεται το ερώτημα σε μια τέτοιου είδους διήγηση τι πρέπει να κρατηθεί και τι να πεταχτεί.Τι είναι γνήσιο και τι εμβόλιμο.Προσωπικά δεν έχω τη δυνατότητα να κρίνω ποιες είναι οι παρεμβολές.Συνεπώς αν όλο το κείμενο είναι γνήσιο,δηλαδή ενός συγγρα-φέα,προφανώς θα πρέπει να ληφθούν υπόψη όλες οι αναφορές.Τεχνηέντως,όμως,στην ανάλυση:<br />1.Το όξος ονομάζεται οίνος,οι δε επενέργειες της χολής και ο λόγος που χορηγήθηκε πα-ραβλέπονται.<br />2.Ο λογχισμός στο πλευρό,δηλαδή στον πνεύμονα,παραβλέπεται επίσης.Mε τα ιατρικά δεδομένα της εποχής,θα οδηγούσε σε βέβαιο θάνατο,αφού θα γέμιζε με αίμα την τραχεία με αποτέλεσμα τον πνιγμό.Ακόμη όμως κι αν ο Ιησούς επιζούσε στο σταυρό από το λογ-χισμό,θα πέθαινε αργότερα αφού η επιστήμη δεν είχε προχωρήσει στη θεραπεία των σπλαχνικών τραυμάτων.Βέβαια,ο λογχισμός θα μπορούσε να αποτελεί εμβόλιμο στοιχείο ή ανακρίβεια του ίδιου του συγγραφέα,ακριβώς για να πείσει τον αναγνώστη ότι είχε επέλ-θει ο θάνατος του Ιησού.Θα μπορούσε,επίσης,να αποτελεί και μέρος των συνολικών ιστο-ρικών ψευδών της διήγησης.Ποιος ξέρει;<br />3.Οι ικανότητες των χαλδαίων (περσών και δεν ξέρω γω τι) μάγων μόνο μυθολογικά περι-γράφονται από τις πηγές,πέραν του γεγονότος ότι οι Μάγοι ήταν ιρανικό φύ-λο.Συνεπώς,μια επιστημονική απόδειξη δεν μπορεί να στηριχτεί σε στοιχεία που δεν είναι δυνατή η διασταύρωση τους.<br />Συνεπώς,αν αντιμετωπιστούν τα Ευαγγέλια ως ιστορικά κείμενα,μπαίνουμε στο λούκι των Χριστιανών που ακριβώς αυτό θέλουν,να μας παρασύρουν στο γήπεδό τους,να ονομά-σουν τις ανακρίβειες αλήθειες και ν' αποφύγουν οποιαδήποτε συζήτηση για την ουσία της θρησκείας τους και θρησκείας γενικά,ως μέσου για τον κατευνασμό των λαϊκών διεκδική-σεων και την επιβολή της εκάστοτε άρχουσας τάξης πάνω στη φτωχολογιά.<br />Ο Χριστιανισμός πρέπει να αντιμετωπίζεται ως αυτό που πραγματικά είναι,ως θρησκεία που λέει ψέματα στους ανθρώπους ότι υπάρχει θεός.Εφόσον αποδεικνύεται ότι δεν υπάρ-χει θεός (αποδεικνύεται περίτρανα!) συνακόλουθα είναι φούμαρα αυτά τα περί ανάστα-σης•το Ευαγγέλιο,το Κοράνιο κλπ.υποβιβάζονται σε θεολογικά αναγνώσματα που δεν έ-χουν σχέση με την ιστορική πραγματικότητα και πάει τέλειωσε.Αν ένας άνθρωπος δεν είναι ακόμη έτοιμος ν' ακούσει για την ανυπαρξία του θεού γενικώς,είναι πολύ εύκολη η απόδει-ξη ότι ο χριστιανικός θεός (και οι λοιποί επιμέρους) είναι αντιφατική προσωπικότητα - ο-ντότητα και ως τέτοια δεν μπορεί να υπάρξει.Π.χ.δεν μπορεί κάποιος να είναι και φιλεύ-σπλαχνος και δίκαιος.Αν είναι φιλεύσπλαχνος πρέπει να σε στείλει κατευθείαν στον παρά-δεισο,αν είναι δίκαιος πρέπει να σε κρίνει και να σε αθωώσει ή τιμωρήσει ανάλογα με τις πράξεις σου.Δεν μπορεί ταυτόχρονα να επιτάσσει "ου φονεύσεις" και να καθαρίζει όλους τους εχθρούς του περιούσιου λαού του (εβραίων στην αρχή,χριστιανών μετέπειτα κα μου-σουλμάνων αργότερα).Δεν μπορεί απ' τη μια να έφτιαξε από αγάπη τον κόσμο και τους ανθρώπους κι απ' την άλλη να τον γέμισε με βακτήρια,ιούς και μικρόβια και να σκοτώνει τους ανθρώπους από κτίσεως κόσμου 5200 π.Χ (λέμε τώρα) μέχρι πριν 80 χρόνια που εισήχθησαν στη Δημόσια Υγεία τα εμβόλια και τα αντιβιοτικά. Δεν μπορεί να έφτιαξε τον κόσμο ξέροντας εκ των προτέρων τι δυστυχία και πόνος θα υπάρξει και αυτό να το έκανε από αγάπη.<br />Είναι τόσο συντριπτικά τα επιχειρήματα κατά του χριστιανικού θεού (αλλά και της ύπαρξης θεού εν γένει),που οι όποιες προσπάθειες νομιμοποίησης των Ευαγγελίων ως ιστορικών κειμένων δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να γελοιοποιούν την προσπάθεια των άθεων να πείσουν τους θρησκευόμενους να σπάσουν τα δεσμά της σκλαβιάς τους.<br />antrikos.wordpress.comAnonymousnoreply@blogger.com